سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در حقیقت، کسی تو را دوست دارد که برایت چاپلوسی نکند و کسی تو را می ستاید که [ستایش خود را] به گوش تو نرساند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :5
کل بازدید :58423
تعداد کل یاداشته ها : 78
103/2/29
12:54 ع

پروردگارا ! یک سال دیگر از عمر ما چون ثانیه ای گذشت. سالی که چون برق آمد و رفت. خدایا ! این عمر بی بازگشت ما رو به پایان است اما ما غافل از احوال خویشتنیم . خدایا ! ما بندگانت چون همیشه با تو میثاق بستیم تا در آغاز بهار طبیعت و هم زمان با خانه تکانی منزل، دل و جانمان را نیز خانه تکانی کرده و زنگار های گناه و نا فرمانی را از خانه دلمان بزداییم و آینه دلمان را از آلودگی های معصیت صیقل بخشیم و فرصت های طلایی عمرمان را غنیمت شماریم . فرصت هایی که چون ابر بهاری می گذرد و هر لحظه آن می تواند سرنوشتی ارزشمند را برایمان رقم زند .

خدایا ! باز هم پیمان شکنی کردیم و از شیطان نفس سرکش ، فرمانبری نموده و ثانیه ها و ساعات و روزها و ماه ها را مانند همیشه به آسانی از کف دادیم و اینک ، گذشته تاریک زندگی را در پیش رویمان ترسیم نموده و اشک حسرت در چشمه های دلمان می جوشد .خدایا در این لحظات پایانی سال جاری و ساعات آغازین سال نو، باز هم با تو پیمانی دوباره می بندیم تا به انسانیت و هویت واقعی خویش باز گردیم و هم زمان با بهار طبیعت و شکفتن شکوفه های بهاری ، کیمیای عشق تو را در اعماق سرزمین جانمان شکوفا ساخته و دل و جان پژمرده خویش را از زلال دریای رحمت و معرفت تو طراوت بخشیم.

خدایا! اینک پس از زمستانی سرد اما پر برکت، بهار پر نعمتت حلول نموده و چشمه های بیکران رحمتت از زمین و آسمان بر بندگان ناشایستت فزونی یافته است. خدایا ما بندگانی که عمرمان را در راه گناه و نافرمانی تو سپری نموده ایم؛ نیک می دانیم که لایق این همه نعمت و رحمت نیستیم؛ اما به لطف بی منتهای تو اطمینان داریم و اینک ما انسان های نیاز مند، در طلیعه سال نو ،  بار دیگر و در هر حال ، دست نیاز به سوی تو دراز نموده و چشم امید به رحمت بی پایان تو دوخته و از تو می خواهیم هر آنچه به مصلحت دین ودنیای ماست برایمان مقدر فرمایی واین سال را از بهترین سالهای عمر ما قرار دهی . خدایا کشور و رهبر و ارتش و ملت ما را در پناه خود محافظت فرما و شر دشمنان این سرزمین را به خودشان باز گردان و آنان را به خود مشغول ساز .

خدایا سکاندار کشتی نجات ما و بشریت ، مولا و آقایمان مهدی فاطمه و یوسف زهرا است . خدایا تا به کی انتظار ؟ خدایا ! در فرج آن عزیز دلمان ، تعجیل قرار ده و چشم و دل ما را با دیدنش روشن فرما . آمـــین