سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و آنگاه که از خبّاب یاد کرد فرمود : ] خدا بیامرزاد خبّاب پسر أرتّ را . به رغبت اسلام آورد و از روى فرمانبردارى هجرت کرد و به گذران روز قناعت ، و از خدا راضى بود و مجاهد زندگى نمود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :5
کل بازدید :58425
تعداد کل یاداشته ها : 78
103/2/29
1:13 ع

                                                               بسمه تعالی

بازگشت دوباره به جمع وبلاگ نویسان

مدت زیادی است که به دلیل مسافرت و برخی از مشکلات نتونستم آپ کنم و یا به وبلاگ های دوستان خوبم سر بزنم . در این مدت مناسبت های زیادی را پشت سر گذاشتیم که هر یک اقتضا می کرد در باره آن مطلبی بنویسیم و با دوستان خوب وبلاگ نویس تبادل نظر و اندیشه کنیم . از جمله مناسبتهای پیش ، روزهای غم و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت در سوگ مادر سادات حضرت فاطمه زهرا (علیها السلام ) و ایام فاطمیه اول و ایام پیش روی فاطمیه دوم است. ایام فاطمیه در گذشته هر بار به مدت سه روز برگزار می شده که اخیرا به دهه فاطمیه تبدیل شده است . ایام فاطمیه اول معمولا از روز سیزدهم جمادی الاول ( روز شهادت حضرت زهرا ) به مدت سه تا ده روز و ایام فاطمیه دوم از روز اول جمادی الثانی تا روز سوم آن ماه ( روز شهادت آن حضرت ) برگزار مشود. در هر صورت ایام فاطمیه دوم بر آقا امام زمان ( عجل الله فرجه الشریف ) ، رهبر معظم انقلاب و عموم دوستداران عترت و وبلاگ نویسان عزیز تسلیت باد.

از جمله مناسبت های گذشته نیز ، برگزاری انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران به منظور انتخاب ششمین رییس جمهور بود که در دو دوره و در روزهای بیست و هفتم خرداد ماه و سوم تیر ماه جاری بر گزار گردید.این انتخابات حماسه ای دیگر بود و یکی از دموکراسی ترین و آزاد ترین انتخابات جهان را به نمایش گذاشت و برگ دیگری بود که به صفحات زرین کتاب انقلاب اسلامی افزوده شد و ملت ایران بار دیگر در این انتخابات به جهان نشان داد که ملتی آزاد و دارای رشد کافی سیاسی است و به هیچ حزب و گروهی وابستگی ندارد و با هیچ کس عقد اخوت نبسته است و تنها بر مبنای ملاک ها و معیار های دینی و ملی رییس جمهور خود را انتخاب می کند.

ما نیز به نوبه خود انتخاب دکتر احمدی نژاد که یکی از خدمت گزاران این ملت است را به سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و برای ایشان در دوران نوین مسئولیت ، آرزوی توفیقات روز افزون داریم و امید واثق داریم که ایشان همچنان که در دوران تبلیغات انتخابات ، انگشت روی درد های جامعه گذاشتند ؛ در این مسئولیت خطیر نیز بتوانند بخشی از دردهای مردم وفادار این کشور را التیام بخشند و بخشی از مهمترین  مشکلات کشور یعنی بیکاری و مسکن  که تبعات بسیار ناگواری را برای جوانان و قشر فقیر جامعه رقم زده را با امکانات بالفعل و بالقوه کشور ثروت مند ایران بر طرف کنند . انشاءالله.


84/4/16::: 8:12 ع
نظر()